… o poveste de Paști

Anul trecut, de Paști, dialog între George și subsemnata:

George Moise: Mara Popa likes Mihai Bendeac`s status?! De ce, Mara… Și tu, Brutus?

Eu:  Hiii, mă urăăăști. Habar n-am ce-am făcut. Am dat laic? Gata, am dislaicuit tot. E ghini? Mă înmoștenești la loc?

George: Te voiu iubi ca-n prima zi până la final.

Eu: Vaaaai!… ca-n prima zi? când am venit cu Tibi la Casa Scânteii?

George : Sau când ai venit cu Mădălin la mine în Colentina, era de Paști, el a dat mâna cu maică-mea și a zis Cristescu, iar ea i-a răspuns: Adevărat a-nviat.

Lasă un răspuns

