Reclame

Nu-mi explic dacă e vorba doar de prostie sau doar de lăcomie atunci când e folosită aceeași persoană pentru reclame la trei produse diferite.

De la școală se știe că imaginea cuiva trebuie identificată cu un singur produs. Dacă aceeași persoană (încaltea, și antipatică pe deasupra) apare în trei reclame diferite – confuzia e asigurată.

Așadar: e prostie, e lăcomie saue șarlatanie? Sau toate la un loc și, dincolo de lipsa de respect față de public, înseamnă că mai e ceva. Să fie spălare de bani?

Deci – publicitarii-s proști și cântăreața Măruță e lacomă: Lidl, banca nuștiucare, șamponul X.  Dar dacă mai cotrobăim, poate mai apare în vreo reclamă.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: