Politici de comunicare

Cum spuneam: nesimțirea pe post de politică de comunicare e pur românească. Am zeci de abonamente la ziare online străine și nicăieri nu există așa ceva. Publicitatea agresivă, stilul cerșetorului care se agață de tine, ți se bagă-n suflet ca să-i dai banul, atenția, ce-ți cere. Nu poți citi un articol din Gândul, pentru că-ți urlă în urechi tot felul de promo-uri pe care nu ai de unde să le oprești. Chiar dacă-s îndemnuri „de bine”, e bine să afle cretinii că binele făcut cu forța e o inepție.
Lucru acesta mă duce cu gândul la politica generală – a guvernanților, a celor ce conduc instituții: „lasă, știm noi mai bine ce e bine pentru tine”, căci și cei ce au ajuns acolo vin tot din rândul populației care vede doar paiul din ochiul altuia și se comportă așijderea.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: