Telefonia pentru fraieri

Încheiat conturile cu Telekom, urmaș vrednic al infectului Romtelecom. Mă bucur nu doar că scap de un așa-zis serviciu care n-a însemnat, de mai bine de 10 ani, decât bani aruncați pe fereastră (chiar și acum, au tras de timp ca să-mi încaseze încă o lună întreagă degeaba), cât și că scap de niște ticăloși  și netrebnici cum  greu mi-a mai fost dat să întâlnesc: acum abia îmi ofereau nu știu ce abonament mai ieftin de aproape 5 ori (!!) și cu minute incluse (ăla scump nu avea). Adică abia dacă te revolți meriți o ofertă (mai ales, mi-au zis, că am vechime!), abia dacă vrei să ieși din porcăria asta devii simpatic. Restul, proștii, plătesc în liniște abonamente mari degeaba.

Lasă un răspuns

