Subtilitate

Am postat o parodie la coperta albumului `Abbey Road`, fără alte detalii – cel ce o descoperă să se bucure că știe… Un fel de conspirație a umorului care vorbește de la sine.

Imediat s-a găsit careva care să scrie, la comentarii, ce reprezintă.

Am scris , separat, că detest bancurile explicate, trecând la „stare” faptul că mă simt diplomată (urăsc bancurile, nu pe tâmpiții care le explică 😀 )

Am postat fotografia care s stat sub un val uriaș, ca să vedem și noi cum arată. Am scris „Iată că cineva care n-a fost pe val… a făcut o fotografie excepțională”

Desigur, primul comentariu a fost al cuiva care a zis „A fost sub val”

Vă dați seama cât înțeleg din ce spui acești oameni?…

Până la urmă, astfel de comentarii sunt barometrul capacității de înțelegere – că de subtilitate sau umor nici nu poate fi vorba

Lasă un răspuns

